Spring naar inhoud

Primaire navigatie

Zoeken

Onze kern- waarden

Waarden die voor jou belangrijk zijn als persoon vormen de basis waarop je beslissingen maakt en omgaat met anderen.

Als organisatitie hebben wij ook een eigen manier van denken en doen. Deze waarden vormen de basis hoe wij binnen HZPC omgaan met elkaar en de mensen om ons heen.

Scroll

01

We denken in mogelijkheden om de beste oplossingen te creëren.

Dankzij onze producten en een succesvolle aanpak, spelen we een leidende rol binnen de markt. We zijn te herkennen aan onze innovatieve kracht en klantgerichtheid. We zijn telkens op zoek naar kansen en gebruiken elke mogelijkheid om onze hoge standaarden waar te maken.  ‘Leiden’ betekent voor ons: de beste zijn op alle vlakken binnen je vakgebied. Nu en in de toekomst.

02

We bouwen langetermijnrelaties en nemen verantwoordelijkheid voor onze acties.

We zijn transparant in wie wij zijn en met wie we samenwerken. We nemen onze verantwoordelijkheid in alles wat we doen. Wij garanderen onze partners een betrouwbare en professionele aanpak. Dit is te zien aan onze duurzame relaties, een sterk netwerk van distributeurs en ons verantwoordelijkheidsgevoel richting milieu- en sociale vraagstukken. Dit is belangrijk voor ons en vormt de basis vanuit wij werken.

03

Ons succes wordt gedreven door kennis en persoonlijke ontwikkeling.

We zijn bewust van onze kwaliteiten en streven er continu naar om deze te verbeteren. Ontwikkeling en kennisdeling vormen de grond waarop we verder kunnen groeien. Problemen die zich voordoen worden opgelost of voorkomen. Wij nemen niets voor lief. Verbetering en vooruitgang is voor ons het belangrijkste doel binnen onze sector. Elke dag opnieuw.

04

We zijn toegewijd om onze doelen te bereiken.

We zijn ambitieus als het gaat om onze strategie en doelen. Dankzij onze expertise en heldere visie, is het voor ons mogelijk om de juiste keuzes te maken en gegronde plannen op te stellen. We zijn toegewijd om onze doelen te halen en we zijn gefocust op resultaat. Want uiteindelijk is dát wat telt.