Retail Fresh › HZPC

Retail Fresh

Retail Fresh, samen innoveren met oog op de moderne consument

In alle landen waar supermarkten zijn, zijn wij ook. Om de consument voor ons te blijven winnen, is het cruciaal om te weten wat hij wil. Zo weten we dat de moderne consument kiest voor gezondheid, smaak en gemak. In nauwe samenwerking met onze partners in de bedrijfsketen, ontwikkelen we innovatieve producten en marketingconcepten die voldoen aan deze wensen. Op deze manier willen we waarde toevoegen aan onze samenwerking met verpakkers en retailers.
 

De beste rassen

Natuurlijk blijven goede aardappelen onze belangrijkste prioriteit. Onze sectorteler is altijd op zoek naar de beste rassen. Er wordt steeds verbeterd op kenmerken die zowel voor teler en verpakker, als voor consument van belang zijn. Denk aan gevoeligheid voor ziekten of droogte, bewaarbaarheid of shelf-life, maar ook smaak en gezondheidsaspecten.
 

Gezond en duurzaam

Aardappelen zijn gezond, lekker en duurzaam. Maar helaas weten veel (jongere) consumenten dit niet meer. Een schone taak voor iedereen in de sector om de positieve eigenschappen van verse aardappelen op de kaart te blijven zetten