Power to the Pieper › HZPC

Power to the Pieper

De Power to the Pieper-campagne is een initiatief van de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO). De campagne is gestart in 2015 en heeft als doel om promotie rondom de aardappel in Nederland te vergroten.

De campagne wordt ondersteund door leden van de NAO. Dit zijn bedrijven die actief zijn in de aardappelsector. HZPC is een van die bedrijven en zet zich graag in om waar mogelijk te inspireren en informatie te bieden om de aandacht rondom de aardappel te versterken.

Aardappels.nl

Als onderdeel van de campagne is Aardappels.nl ontwikkeld. Op deze website vinden consumenten inspiratie en informatie over de aardappel in de vorm van recepten, nieuws en video’s. Via de bijhorende social kanalen Facebook, Instagram en Twitter is er inmiddels een grote groep actieve aardappel-fans ontstaan. Om consumenten en professionals van juiste en objectieve informatie te voorzien zoekt aardappels.nl regelmatig samenwerking met experts als diëtisten, voedingsdeskundigen en agrodeskundigen. Deze informatie vind je terug op het Kennisplatform.
 

Bezoek aardappels.nl voor meer inspiratie en informatie