Strategie › HZPC

Strategie

Visie

Onze visie, onze toekomstdroom:
“We stimuleren de ontwikkeling van verantwoord voedsel voor de wereldbevolking.”

Samen met onze telers, producenten en consumenten zetten we ons in om het onderzoek naar, en het telen en gebruik van aardappelen wereldwijd te verbeteren. Daarom blijven we werken aan de ontwikkeling van efficiënte rassen die geschikt zijn voor verschillende gebruikswijzen, klimaat- en teeltomstandigheden.
 

Missie

Onze missie, onze bestaansreden:
“We inspireren de aardappelwaardeketen wereldwijd met innovatieve producten en diensten.”

Als betrouwbare marktleider met ambitie in de aardappelmarkt willen we een inspiratie zijn voor de gehele aardappelwaardeketen. Wij geloven dat het delen van kennis en samenwerken aan groei en ontwikkeling noodzakelijk zijn om de keten een meerwaarde te bieden en om onze toonaangevende positie in de internationale markt te versterken.
 

Doelen en speerpunten

  • Wij hebben een passie voor aardappelen. Wij verbeteren onze kennis van aardappelen continu en ontwikkelen, samen met onze kwekers, nieuwe rassen die voldoen aan de wensen van onze klanten.
     
  • Wij zijn trots op onze telers in de verschillende landen. Zij leveren pootaardappelen van hoogwaardige kwaliteit. Hun bedrijven zijn onlosmakelijk met ons verbonden.
     
  • Om ons te onderscheiden van de concurrentie willen wij toegevoegde waarde leveren aan alle partijen in de keten en bovenal een betrouwbare partner zijn.
     
  • Wij geloven dat een sterke relatie met onze klanten ons helpt bij het vervullen van hun behoeften.