Strategie › HZPC

Strategie

Gerard Backx, CEO:
'We willen bijdragen aan het ontwikkelen van verantwoord voedsel voor de groeiende wereld bevolking'

Visie

Our vision, our dream for the future:

"The world is our playground". Our vision is to play a key role in all profitable markets and as such be the preferred choice of our business partners and customers worldwide.
 

Wij willen een toonaangevende speler in de aardappelwereld zijn. Landsgrenzen houden ons daarbij niet tegen; overal waar onze rassen bij kunnen dragen, zijn we aanwezig. Wij geloven dat groei en ontwikkeling samen met onze ketenpartners essentieel is om toegevoegde waarde te leveren in de keten en internationaal toonaangevend te blijven. Als bedrijf, team en ketenpartner zijn wij een betrouwbare en ambitieuze partner.

 

Missie

Our mission, our reason of existence:
We want to contribute to the development of responsible food for a growing world population.
 

Onze missie is een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van verantwoord voedsel voor een groeiende wereldbevolking. Wij willen dat doen door de aardappelteelt in de wereld te verbeteren. Samen met onze kwekers en telers zetten wij ons daarvoor in. Het ontwikkelen van sterke rassen afgestemd op verschillende klimaten en groeiomstandigheden, spelen hierbij een belangrijke rol.

 

Doelen en speerpunten

  • Wij hebben een passie voor aardappelen. Wij verbeteren onze kennis van aardappelen continu en ontwikkelen, samen met onze kwekers, nieuwe rassen die voldoen aan de wensen van onze klanten.
     
  • Wij zijn trots op onze telers in de verschillende landen. Zij leveren pootaardappelen van hoogwaardige kwaliteit. Hun bedrijven zijn onlosmakelijk met ons verbonden.
     
  • Om ons te onderscheiden van de concurrentie willen wij toegevoegde waarde leveren aan alle partijen in de keten en bovenal een betrouwbare partner zijn.
     
  • Wij geloven dat een sterke relatie met onze klanten ons helpt bij het vervullen van hun behoeften.